Podle kanadského průzkumu se "rozdíly" mezi ženami a muži v přístupu k oblékání začínají pomalu stírat. Příkladem může být počet kusů šatů, které by si lidé vzali na víkendový pobyt mimo domov.
Zatímco ženy by si v sedmašedesáti procentech případů zabalily do kufru v průměru tři až čtyři kusy oděvů, stejný počet kusů si zabalí i čtyřiačtyřicet procent mužů.
Průzkum provedený kanadskou marketingovou společností Leger Marketing také odhalil, že čtyřicet procent žen má doma pět - nebo více - párů černých bot a považuje to za "běžnou věc". S tím souhlasí patnáct procent mužů.
Marketingový průzkum se týkal také vlasových přípravků a další kosmetiky. Tu si alespoň jednou v životě koupilo sto procent žen, zatímco jedenáct procent mužů v dotaznících přiznalo, že si nikdy kosmetické přípravky nekoupilo.
Nedávno proskočila zpráva, že si hráči v jedné proslulé fotbalové zemi (VB) stěžují na skříňky v šatně, protože se jim tam nevejdou všechny jejich kosmetické přípravky. Postupem času tedy bude po trávníku běhat jedenácka zmalovaných primadon. Hošové budou mít radost.