Americké výstřelky

26. září 2007 | 10.29 |
› 

Amerika je Amerika a obchod je obchod. Nakonec nic moc nového to není, už dříve si majetný člověk mohl koupit zbraň zdobenou třeba perletí.


Přestože jsou obyvatelé USA nejozbrojenějším národem světa, tamní prodejci nejsou se svými obraty spokojeni. Naprostou většinu ručních střelných zbraní kupují muži, proto se výrobci rozhodli zaútočit také na něžné pohlaví. Vyrábějí kolty a revolvery s růžovou rukojetí.

Obchod s loveckými potřebami Gander Mountain zkouší prodej růžových zbraní Remington ráže 20. Vitrínu se zabijáky pro dámy zdobí reklamní slogan: "Střílej jako holka, když můžeš!"

Ženy v USA si nyní mohou do kufru zabalit růžový revolver místo klasického.

"Ty zbraně mají zaujmout dívky a ženy zajímající se o lov," tvrdí manažer obchodu Chris Hanson. Podle něj se růžové pistole prodávají skvěle.

Výrobce zbraní Jim Astle ze společnosti Jim´s Gun Supply prý pokrývá rukojeti pušek a revolverů růžovou barvou již čtyři roky. Své dvanáctileté dceři pořídil jednu takovou maketu.

"Ženy chtějí střílet zbraněmi, ale chtějí také, aby vypadaly hezky," věří Astle.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (7x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře