Ženské preference

13. červen 2008 | 18.53 |
› 

Tak, pánové, to jsme tedy dopadli. Naše něžnosti prohrávají v souboji s nákupem nových kabelek, halenek, či jiných módních doplňků. Ženy už nemají orgasmus v lůžku, ale v obchodech.

Zajímavá studie velšských psychologů odhalila, že je nakupování pro ženy důležitější než sex. Zatímco muži myslí nejčastěji právě na erotické záležitosti, ženy stejně často na utrácení v oblíbených obchodech. Podle průzkumů myslí 74 procent žen na nákupy každou minutu.

Do studie bylo zahrnuto 778 žen ve věku 19 až 45 let. Srovnáním s průzkumem mezi muži vyšlo najevo, že zatímco u některých žen přijde sex v myšlenkách na pořad dne maximálně jednou, mysl mužů trápí každých 52 sekund.

Průzkum sledoval především milovnice módy a čtenářky módních časopisů. Dvě z pěti žen se přitom popsaly jako závislé na botách či kabelkách.

"Lidé myslí na věci, které jim přinášejí uspokojivé pocity. Muže tato studie znepokojí zcela jistě. Polovina žen totiž uvedla, že by raději šla nakupovat, než by měla trávit čas s partnerem. Muži se tak dočkají mnohem méně sexu, na který přitom oni čekají nejvíce. Ale ohroženy jsou také společné finance, polovina žen totiž uvedla, že před svými protějšky výši útraty záměrně tají.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1.08 (36x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář